POGOJI POSLOVANJA

Pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

S spletno trgovino www.retrievershop.si (v nadaljevanju tudi ponudnik) upravlja podjetje Dostop Plus d.o.o., Preloge 2c, 2316 Zgornja Ložnica, matična številka: 8610991000, davčna številka: 51294788, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja. Podjetje je zavezanec za DDV (ID za DDV: SI51294788), vse cene navedene v spletni trgovini vsebujejo DDV.

Kupca zavezujejo Pogoji poslovanja spletnega mesta www.retrievershop.si, ki so veljavni v trenutku oddaje spletnega naročila. Uporabnik z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi. Zato kupce oz.uporabnike spletnega mesta www.retrievershop.si naprošamo, da si splošne pogoje poslovanja pazljivo preberejo.

Spletna trgovina si pridržuje pravico kadar koli spremeniti pogoje poslovanja. Veljavni pogoji poslovanja so objavljeni na spletni strani www.retrievershop.si.

Registracija

Registracija je prvi vpis v bazo podatkov, v katero obiskovalec vpiše zahtevane podatke in s tem pridobi status uporabnika. Prijava pomeni, da so vsi potrebni podatki že vpisani v bazo in da uporabnik pred naslednjim nakupom vpiše le elektronski naslov in geslo, ki si ga je ob prvem vpisu v bazo podatkov izbral sam.
Uporabnik lahko kadar koli svoj naslov elektronske pošte ali geslo zamenja z drugim.

Naročilo

Naročanje v spletni trgovini www.retrievershop.si poteka v slovenskem jeziku preko interneta 24/7. Izdelke lahko naročate s seznama izdelkov v spletni trgovini.

Kupoprodajna pogodba med www.retrievershop.si in kupcem je v spletni trgovini sklenjena takoj, ko ponudnik kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o prejemu njegovega naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca. Kljub prizadevanjem, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena izdelka spremeni med obdelavo naročila, bo www.retrievershop.si kupcu omogočil odstop od nakupa.

Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče.

Za vsako dodatno pomoč pri naročilu nas pokličite na 041 905 002 ali pošljite elektronsko sporočilo na info@retrievershop.si. Z veseljem vam bomo pomagali.

Načini plačila

V spletni trgovini www.retrievershop.si lahko izbirate med plačilom po povzetju in plačilom po predračunu:

  • Plačilo po povzetju: Kupnino boste plačali dostavljavcu ob dostavi naročenega (z gotovino ali kartico). Stroški dostave znašajo 5,5 €. Pri nakupu v vrednosti nad 45 evrov stroške dostave krije spletna trgovina www.retrievershop.si. Dodatno vam ne zaračunamo nobenih stroškov, povezanih s prevzemom blaga (strošek odkupnine, transakcije itd.).
  • Plačilo po predračunu (s položnico ali elektronsko banko): Na svoj elektronski naslov boste dobili obvestilo o dobavi izdelka in napotke za plačilo. V kolikor ste izbrali plačilo po predračunu (nakazilo na TRR), vas prosimo, da plačilo v skupni vrednosti poravnate v roku treh delovnih dni na navedeni TRR. Pri plačilu se sklicujte na številko naročila ali št.(pred)računa. V primeru, da plačila (ali potrdila o plačilu) ne prejmemo v roku treh delovnih dni, bo vaše naročilo samodejno preklicano.

Izdaja računa

Kupec račun prejme v paketu, skupaj z izdelki, ki jih je naročil pri ponudniku.

Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom.

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

Cene

Spletne cene veljajo le za nakupe v spletni trgovini www.retrievershop.si.

Vse cene so v evrih in vsebujejo davek na dodano vrednost, razen če je izrecno zapisano drugače. Cene ne vključujejo stroškov poštnine. Stroški poštnine so navedeni ob končnem izračunu vrednosti naročila pred potrditvijo naročila.

Pri nakupu veljajo cene v trenutku oddaje naročila. Cene v spletni prodajalni se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila in njihova veljavnost ni vnaprej določena.

Vse informacije, ki so objavljene na spletni strani, npr. opisi izdelkov, specifikacije, fotografije, itd. niso zavezujoči. Slike so lahko samo simbolične in ne odražajo vedno v celoti dejanskega stanja. Ponudnik si pridržuje pravico do sprememb v opisu izdelkov, brez obveznosti obveščanja uporabnikov.

Kljub prizadevanjem, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena izdelka spremeni med obdelavo naročila, bo www.retrievershop.si kupcu omogočil odstop od nakupa.

Akcije, popusti in druge ugodnosti

Vse akcije in popusti se med seboj izključujejo. Naenkrat ne morete koristiti več kot enega popusta. V vsakem primeru vam spletna trgovina ponudi najugodnejšo možnost v momentu oddaje naročila.

Akcijske cene
Akcijske cene imajo omejen čas trajanja in veljajo za točno določene izdelke. Popust je razviden v ceni artikla in jasno označen. Akcijska cena se obračuna sproti in ne velja za stroške pošiljanja. Do brezplačne poštnine ste v takem primeru upravičeni, ko znesek nakupa z upoštevanjem akcijske cene ali katerihkoli drugih popustov presega 45€.

Darilo ob nakupu
Ob vsakem nakupu nad 100€ prejmete darilo iz naše bogate ponudbe. Darilca sicer ni mogoče izbrati a vam obljubljamo, da bo darilo smiselno zaokrožilo vaš nakup ali pa vam bomo predstavili kak posebno svež izdelek, da ga brezplačno preiykusite. Večji kot je znesek naročila, boljša darila vam izberejo naši kosmati pomagači 🙂 Darilo vam pripada tudi v primeru nakupa akcijskih arktiklov ali ob vnovčenju kateregakoli popusta, ko končni znesek z že odštetimi popusti preseže 100€ (z DDV).

Kuponi za popust
Vsi naši izdani kuponi vsebujejo kodo kupona, ki jo vnesete ob zaključku naročila v posebej za to namenjeno polje. Popust se obračuna na koncu naročila in ne velja za stroške pošiljanja. Do brezplačne poštnine ste v takem primeru upravičeni, ko znesek nakupa z upoštevanjem vseh popustov ali akcij presega 45€. Določeni kuponi so omejeni na določeno skupino izdelkov ali imajo določen minimalni znesek, takrat se popust upošteva samo pri izdelkih iz te skupine oz. nad določenim zneskom. V vsakem primeru vas bo sistem opozoril, če kupon ne bo vnovčen pravilno.

Postopek obveščanja o nakupu

Po oddaji naročila kupec prejme elektronski elektronsko sporočilo, da je naročilo sprejeto in v njem tudi vse  podrobnosti naročila. www.retrievershop.si naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih izdelkov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne.

Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pri dobavi izdelkov, ki jih ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču, je izključno vezan na dobavo s strani svojega dobavitelja in na čas, v katerem lahko dobavitelj dostavi izdelek do ponudnika. Prek elektronske pošte ponudnik kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo izdelkov. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči www.retrievershop.si, ki bo izdelek odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale izdelke iz naročila pa po izbiri kupca ali dobavil ali pa celotno naročilo storniral. Če dobavitelj ponudniku ne potrdi dobavljivosti naročenih izdelkov najpozneje do izteka dveh tednov od dneva oddaje naročila, lahko ponudnik naročilo kupca zavrne iz razloga, ker izdelek ni na razpolago. Z dnem zavrnitve naročilo kupca preneha veljati. www.retrievershop.si ne prevzema odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave izdelkov, ki jih nima na zalogi v lastnem skladišču.

Naročilo je odpremljeno

www.retrievershop.si v dogovorjenem roku izdelek pripravi in odpošlje ter o tem po elektronski pošti ali SMS sporočilu obvesti kupca.

V primeru, da se kupec pravočasno odloči za preklic naročila, mora prodajalca o tem nemudoma obvestiti na telefonsko številko 041 905 002 ali po e-mailu na naslov info@retrievershop.si. Če se zgodi, da je naročilo že odpremljeno, pošiljko kupec zavrne dostavni službi.

Odstop od pogodbe

Potrošnik ima v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov pravico, da brez navedbe razlogov v 14 dneh od prevzema blaga odstopi od pogodbe sklenjene na daljavo, to je od spletnega nakupa.

Odstopni rok poteče 14 dni od dne, ko potrošnik pridobi fizično posest na blagu ali jo pridobi namesto potrošnika tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen določi potrošnik. V primeru delne izdobave posameznih kosov blaga iz enega naročila rok poteče 14 dni od dne, ko potrošnik pridobi fizično posest na zadnjem kosu blaga ali jo pridobi namesto potrošnika tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen določi potrošnik.

Za uveljavitev pravice do odstopa mora potrošnik z nedvoumno pisno izjavo obvestiti podjetje Dostop Plus d.o.o. o svoji odločitvi o odstopu od pogodbe (elektronsko ali preko običajne pošte, pri čemer se kot rok za pravočasno oddano sporočilo šteje datum oddaje na pošti). V ta namen lahko potrošnik neobvezno uporabi priložen vzorčni odstopni obrazec. Ne glede na obliko odpovedi mora potrošnik podjetju predložiti kopijo računa. Če je kupec že začel uporabljati izdelek, odstop od pogodbe ni mogoč.

Potrošnik blago vrne priporočeno po pošti ali izroči podjetju, ki je potrošniku blago dostavilo, brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 14 dneh od dneva, na katerega je potrošnik obvestil podjetje o odstopu od pogodbe. Pošiljk z odkupnino NE sprejemamo.

Če potrošnik odstopi od te pogodbe, mu podjetje brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 14 dneh od dneva prejetja obvestila o odstopu od te pogodbe povrne vsa prejeta plačila, vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani podjetja). Tako povračilo podjetje izvede z enakim plačilnim sredstvom, kakor je bilo uporabljeno pri izvedbi prvotne transakcije, razen če je izrecno dogovorjeno drugače; v nobenem primeru pa zaradi tega povračila potrošnik ne nosi nikakršnih stroškov. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila izdelkov.  Podjetje lahko zadrži plačilo, dokler ne prejme vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne pošlje dokaza, da je blago poslal nazaj, odvisno od tega, kateri dogodek se zgodi prej.

Reklamacija in garancija

Vsaka pritožba in reklamacija bo obravnavana skladno z določili Zakona o varstvu potrošnikov. Pritožbe in reklamacije glede izdelkov lahko sporočite na naslov Dostop Plus d.o.o., Preloge 2c, 2316 Zgornja Ložnica ali info@retrievershop.si .

Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu. Garancijski rok začne teči z dnem izročitve blaga. Če želite uveljaviti garancijo, lahko to storite na naslov Dostop Plus d.o.o., Preloge 2c, 2316 Zgornja Ložnica ali info@retrievershop.si  . Ob uveljavljanju garancije pri ponudniku je kupec dolžan predložiti kopijo računa. Kupec mora prodajalcu omogočiti pregled blaga.

Vrednost kupčevega zahtevka iz naslova reklamiranega blaga ne more biti večja, kot je vrednost kupljenega blaga.

Odgovornost podjetja za stvarne napake

Opredelitev stvarne napake:

  • če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  • če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • če izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • če je ponudnik izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model prikazan le zaradi obvestila.

Preverjanje primernosti izdelka

Primernost izdelka se preverja se z drugim, brezhibnim izdelkom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem izdelku.

Uveljavitev stvarne napake

Kupec mora ponudnika o morebitni stvarni napaki, na lastne stroške, obvestiti v zakonsko določenem roku. Obvestilo mora vsebovati natančen opis napake. Kupec mora ponudniku omogočiti pregled izdelka. Če napaka ni sporna, mora trgovec čim prej, najkasneje pa v roku 8 dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če pa o napaki obstaja spor, mora trgovec v roku 8 dni podati potrošniku pisen odgovor. Pravico do uveljavitve stvarne napake natančneje opredeljuje Zakon o varstvu potrošnikov.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na izdelku natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.

Prevzem izdelkov, vrnjenih iz obravnave

Kupec je dolžan izdelek, ki ga je prodajalcu izročil v obravnavo, po zaključku obravnave, prevzeti. Kupcu bo izdelek, ki ga je poslal po pošti vrnjen na naslov za dostavo.

Prodajalec kupcu pošlje obvestilo o vrnitvi izdelka iz obravnave ter ga pozove na prevzem izdelka. Kupec je dolžan izdelek prevzeti v roku 14 dni od dneva obvestila.

Če kupec izdelka ne prevzame v navedenem roku, se izdelek izroči v hrambo prodajalcu na naslovu sedeža podjetja. Prodajalec hrani izdelek v lastnem skladišču do poteka 6 mesecev od dneva obvestila.

Dostava, strošek dostave in dobavni roki

Vse izdelke iz naše spletne trgovine dostavimo v roku 1-3 delavnih dni od datuma sprejetja vašega naročila. V primeru, da določenega izdelka nimamo na zalogi, vas o tem obvestimo po telefonu ali elektronski pošti in se dogovorimo za dostavo naročenega izdelka ali spremembo naročila.

Dostavo pošiljk izvajamo v sodelovanju z dostavno službo GLS in sicer pretežno v dopoldanskem času, zato pri naročilu navedite naslov dostave, kjer boste v tem času dosegljivi. Ponovna dostava v primeru, da ste v času prve vročitve nedosegljivi, je brezplačna. GLS ne zaračunava stroškov transakcije pri pošiljkah s plačilom po povzetju. V primeru, da pošiljko preusmerite v paketomat ali bencinsko črpalko, dostavna služba lahko zaračuna dodatne stroške prevzema in plačila po povzetju. Pridržujemo si pravico, da izberemo drugo dostavno službo, če bomo s tem naročilo lahko izpolnili bolj učinkovito.

Za dostavo preko GLS mora kupec ob naročilu oddati sledeče osebne podatke: ime in priimek, naslov, mobilna telefonska številka, naslov elektronske pošte.

Ob kakršnih koli nepričakovanih zapletih ali zamudi pri vašem naročilu boste o tem prejeli obvestilo prek elektronske pošte, v katerem bo naveden predviden rok dostave naročila. V primeru, da vam daljši dobavni rok ne ustreza, nam lahko to sporočite in izdelek bomo odstranili iz naročila ali zamenjali z drugim. Zaradi različnih dobavljivosti izdelkov je naročilo lahko razdeljeno na več pošiljk, ki jih lahko odpremimo delno ali vse hkrati.

Dostava po Sloveniji pri nakupu v skupni vrednosti (z obračunanimi popusti in vključenim DDV) nad 45€ je brezplačna in jo v celoti krije spletna trgovina Retrievershop.si. V primeru naročila manjšega od 45€ se stroški dostave za pošiljke znotraj Slovenije obračunajo po enotni ceni 5,50€ (vključen DDV).

Možen je tudi osebni prevzem vašega naročila na sedežu podjetja po vnaprejšnjem dogovoru o točnem času prevzema. Ko je naročilo pripravljeno na prevzem, vas o tem obvestimo prek elektronske pošte. Osebni prevzem na sedežu podjetja je možen le ob vnaprejšnjem plačilu po predračunu in poslanem dokazilu o plačilu. To možnost lahko koristite ne glede na vrednost naročila in v tem primeru se ne obračunajo stroški dostave.

Varnost, zasebnost in varovanje osebnih podatkov

V spletni trgovini www.retrievershop.si cenimo vašo zasebnost, zato vaše osebne podatke skrbno varujemo in se zavezujemo k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Vse podrobne informacije o obdelavi osebnih podatkov najdete na spletni strani www.retrievershop.si pod rubriko Varnost in Zasebnost.

Omejitev odgovornosti

www.retrievershop se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da www.retrievershop.si ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega izdelka.

www.retrievershop.si ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih izdelka in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih www.retrievershop.si v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.

Pritožbe in spori

www.retrievershop.si spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. V primeru težav na spletnem mestu nas kupec lahko pokliče na telefonsko številko 041 905 002 ali piše na elektronski naslov na info@retrievershop.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Po svojih najboljših močeh si prizadevamo, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Za reševanje morebitnih sporov v zvezi s spletnim mestom www.retrievershop.si je pristojno sodišče v Mariboru.

Za hitro in učinkovito reševanje sporov, vam priporočamo uporabe platforme za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS): https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=EN

Podatki o lastniku strani:

Naziv: Dostop Plus d.o.o.

Naslov: Preloge 2c, 2316 Zgornja Ložnica
Telefon: +386 41 905 002
E-mail: info@retrievershop.si
Matična številka: 8610991000
Zavezanec za DDV: DA
ID za DDV: SI51294788
IBAN: SI56 1910 0001 1539 659
BIC/SWIFT: SZKBSI2X

Pravno obvestilo

Lastnik in skrbnik spletnega mesta www.retrievershop.si, podjetje Dostop Plus d.o.o., se po najboljših močeh trudi in se bo trudilo na svojem spletnem mestu zagotavljati točne podatke ter jih redno posodabljati. Zato si pridržuje pravico, da kadarkoli spremeni vsebino na tem spletnem mestu, umakne proizvode ali spremeni pravna obvestila.

Vse vsebine so informativnega značaja, zato podjetje ne jamči in ne prevzema odgovornosti za njihovo točnost in popolnost. V nobenem primeru ne prevzema nikakršne odgovornosti, ne glede na pogoje in pravila, za smrt ali poškodbo zaradi nepazljivosti, goljufije ali drugega vzroka, ki je po zakonu ni mogoče izključiti ali omejiti.

Ti pogoji nikakor ne vplivajo na ustavne pravice potrošnikov.Vsi uporabniki spletnega mesta vsebine uporabljajo na lastno odgovornost.

Na spletnem mestu www.retrievershop.si lahko obstajajo tudi povezave na druga spletna mesta, ki niso v nikakršni povezavi z www.retrievershop.si, in za njih ali njihovo vsebino podjetje ne prevzema nikakršne odgovornosti.

Za vsa dodatna vprašanja smo vam na voljo na: info@retrievershop.si .

Ti pogoji poslovanja začnejo veljati 25. avgusta 2022.