DOSTAVA

Dostava in prevzem

Vse izdelke iz naše spletne trgovine dostavimo v roku 1-3 delavnih dni od datuma sprejetja vašega naročila. V primeru, da določenega izdelka nimamo na zalogi, vas o tem obvestimo po telefonu ali elektronski pošti in se dogovorimo za dostavo naročenega izdelka ali spremembo naročila.

Dostavo pošiljk izvajamo v sodelovanju z dostavno službo GLS in sicer pretežno v dopoldanskem času, zato pri naročilu navedite naslov dostave, kjer boste v tem času dosegljivi. Ponovna dostava v primeru, da ste v času prve vročitve nedosegljivi, je brezplačna. GLS ne zaračunava stroškov transakcije pri pošiljkah s plačilom po povzetju. V primeru, da pošiljko preusmerite v paketomat ali bencinsko črpalko, dostavna služba lahko zaračuna dodatne stroške prevzema in plačila po povzetju. Pridržujemo si pravico, da izberemo drugo dostavno službo, če bomo s tem naročilo lahko izpolnili bolj učinkovito.

Za dostavo preko GLS mora kupec ob naročilu oddati sledeče osebne podatke: ime in priimek, naslov, mobilna telefonska številka, naslov elektronske pošte.

Stroški dostave

Dostava po Sloveniji pri nakupu v skupni vrednosti (z obračunanimi popusti in vključenim DDV) nad 45€ je brezplačna in jo v celoti krije spletna trgovina Retrievershop.si. V primeru naročila manjšega od 45€ se stroški dostave za pošiljke znotraj Slovenije obračunajo po enotni ceni 5,50€ (vključen DDV).

Osebni prevzem na sedežu podjetja

Možen je tudi osebni prevzem vašega naročila na sedežu podjetja po vnaprejšnjem dogovoru o točnem času prevzema. Ko je naročilo pripravljeno na prevzem, vas o tem obvestimo prek elektronske pošte. Osebni prevzem na sedežu podjetja je možen le ob vnaprejšnjem plačilu po predračunu in poslanem dokazilu o plačilu. To možnost lahko koristite ne glede na vrednost naročila in v tem primeru se ne obračunajo stroški dostave.

 

ODSTOP OD NAKUPA IN VRAČILO BLAGA

V spletni trgovini Retrievershop.si nam zadovoljstvo kupcev in potrošnikov pomeni največ.

Preklic naročila

Prejeta naročila oddana na spletni strani lahko kupec brez dodatnih stroškov prekliče vse do prejema elektronskega sporočila o tem, da je bilo naročilo že odpremljeno ter odposlano.

Obvestilo o preklicu naročila je možno izključno preko elektronske pošte info@retrievershop.si . V elektronskem sporočilu je obvezno potrebno navesti naslednje podatke:

  • V naslovu sporočila (predmet/subject): Preklic naročila!
  • V vsebini sporočila: ime in priimek kupca, naslov kupca, številka naročila.

 

Pravica do odstopa od pogodbe (nakupa) in vračilo blaga

Potrošnik ima v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov pravico, da brez navedbe razlogov v 14 dneh od prevzema blaga odstopi od pogodbe sklenjene na daljavo, to je od spletnega nakupa.

Odstopni rok poteče 14 dni od dne, ko potrošnik pridobi fizično posest na blagu ali jo pridobi namesto potrošnika tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen določi potrošnik. V primeru delne izdobave posameznih kosov blaga iz enega naročila rok poteče 14 dni od dne, ko potrošnik pridobi fizično posest na zadnjem kosu blaga ali jo pridobi namesto potrošnika tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen določi potrošnik.

Za uveljavitev pravice do odstopa mora potrošnik z nedvoumno pisno izjavo obvestiti podjetje Dostop Plus d.o.o. o svoji odločitvi o odstopu od pogodbe (elektronsko ali preko običajne pošte, pri čemer se kot rok za pravočasno oddano sporočilo šteje datum oddaje na pošti). V ta namen lahko potrošnik neobvezno uporabi priložen vzorčni odstopni obrazec. Ne glede na obliko odpovedi mora potrošnik podjetju predložiti kopijo računa. Če je kupec že začel uporabljati izdelek, odstop od pogodbe ni mogoč.

Potrošnik blago vrne priporočeno po pošti ali izroči podjetju, ki je potrošniku blago dostavilo, brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 14 dneh od dneva, na katerega je potrošnik obvestil podjetje o odstopu od pogodbe. Pošiljk z odkupnino NE sprejemamo.

Če potrošnik odstopi od te pogodbe, mu podjetje brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 14 dneh od dneva prejetja obvestila o odstopu od te pogodbe povrne vsa prejeta plačila, vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani podjetja). Tako povračilo podjetje izvede z enakim plačilnim sredstvom, kakor je bilo uporabljeno pri izvedbi prvotne transakcije, razen če je izrecno dogovorjeno drugače; v nobenem primeru pa zaradi tega povračila potrošnik ne nosi nikakršnih stroškov. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila izdelkov.  Podjetje lahko zadrži plačilo, dokler ne prejme vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne pošlje dokaza, da je blago poslal nazaj, odvisno od tega, kateri dogodek se zgodi prej.

 

Pogoji vračila blaga (omejitve pri uveljavljanju pravice do odstopa od pogodbe)

Neposredne stroške vračila blaga nosi potrošnik. Potrošnik odgovarja za zmanjšano vrednost blaga zaradi ravnanja z blagom, ki ni nujno potrebno za ugotovitev njegove narave, lastnosti in delovanja. Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani, v nespremenjeni količini in v originalni nepoškodovani embalaži.

Možnost vračila ne velja:

  • za blago, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je (v času vrnitve) že potekel rok uporabe .
  • za zapečateno blago, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat.
  • če je bil izdelek narejen po natančnih navodilih kupca oz. je bil prilagojen njegovim osebnim potrebam.

 

ODGOVORNOST PODJETJA ZA STVARNE NAPAKE
Opredelitev stvarne napake:
  • če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  • če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • če izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • če je ponudnik izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model prikazan le zaradi obvestila.

 

Preverjanje primernosti izdelka

Primernost izdelka se preverja se z drugim, brezhibnim izdelkom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem izdelku.

 

Uveljavitev stvarne napake

Kupec mora ponudnika o morebitni stvarni napaki, na lastne stroške, obvestiti v zakonsko določenem roku. Obvestilo mora vsebovati natančen opis napake. Kupec mora ponudniku omogočiti pregled izdelka. Če napaka ni sporna, mora trgovec čim prej, najkasneje pa v roku 8 dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če pa o napaki obstaja spor, mora trgovec v roku 8 dni podati potrošniku pisen odgovor. Pravico do uveljavitve stvarne napake natančneje opredeljuje Zakon o varstvu potrošnikov.